Support

user_headset1

Onze dienst naar u als klant toe is het online helpen bij uw problemen.

We loggen in op uw computer op een veilige manier en kunnen u zo eventueel sneller helpen bij
het vinden van een oplossing. Om te STARTEN met de remote support, moet u klikken op de afbeelding hiernaast en volgt u onderstaande instructies.

1. Onderaan uw scherm krijgt u de melding “Do you want to run or save BeamYourScreen.exe….” Klik op RUN

2. Er verschijnt vervolgens een scherm (zonder sessienummer). Het sessienummer zal u van STILAN krijgen,
u vult dit in in het desbetreffende vakje. Klik op “Neem deel aan sessie”

Support1 Support2

3. Je krijgt de boodschap met het verzoek om omschakeling presentator. Klik op “Ja”

4. Nu neemt STILAN uw scherm over

5. Wanneer u de sessie wenst af te sluiten, klikt u op het X (kruisje) van het BeamYourScreen venstertje. U krijgt vervolgens de vraag:
“Bent u zeker dat u de sessie wilt verlaten?” Klik vervolgens op “Yes” om de sessie te stoppen.