In2Cloud telefonie
Ook voor telefonie is Stilan uw vertrouwd aanspreekpunt

Optimaal bereikbaar zijn voor uw klanten
Geef u en uw medewerkers & collega’s de mobiliteit en flexibiliteit waar zij naar verlangen.
Wij bieden de voor u meest geschikte telefonieoplossing aan.
Telefonie advies op maat
Vaste telefonie
Gebruikt u graag nog vaste toestellen? Geen probleem.
U kan kiezen uit een uitgebreid IP gamma.
Bellen via app
Met onze gebruiks-vriendelijke telefonie-app bent u overal bereikbaar alsof u op kantoor zou zijn.
Call Center
Beheer optimaal uw pool aan onthaalmedewerkers en wachtrijen via onze
Call Center Pro.
Microsoft Teams
U gebruikt Teams reeds intern? Waarom Teams dan ook niet gebruiken om extern mee te communiceren?
Integraties
Integreer uw telefonie met uw ERP/MRP systeem voor de beste klantervaring en-ondersteuning.
SIP Trunks
Kosten besparen, flexibeler werken en alsnog uw bestaande telefooncentrale behouden is mogelijk.
UCAAS
Combineer telefonie, virtuele vergaderingen, chat en contact center in één toepassing.
Zorg
Ook voor de zorg biedt Stilan de geknipte telefonie oplossingen aan, inclusief integraties.
Meer weten?
Enkele ervaringen van klanten
“Ik ben buitengewoon tevreden met onze nieuwe ICT-telefonie oplossing. De naadloze integratie, betrouwbare prestaties en uitstekende ondersteuning hebben onze communicatie aanzienlijk verbeterd. Het is niet alleen een investering in technologie, maar ook in de efficiëntie en groei van ons bedrijf. Dankzij deze oplossing kunnen we met vertrouwen de toekomst tegemoet zien, wetende dat onze communicatie-infrastructuur solide en betrouwbaar is.”
“De In2Cloud-oplossing van STILAN beantwoordt volledig aan onze verwachtingen, zowel wat betreft de kwaliteit van de geleverde diensten, als hun dienstverlening aan de klant.”
“Dankzij de goede communicatie en goede voorbereiding van STILAN is de overschakeling naar Teams vlot verlopen.”
Mijn internetverbinding
Is mijn internetverbinding voldoende voor telefonie via internet (VoIP)?
Veel gestelde vragen
Vind hier alvast enkele van de veelgestelde vragen
Kan ik een toestel verplaatsen van de ene ruimte naar de andere?
Doordat uw set-up in de cloud wordt beheerd, is het mogelijk om uw apparaat van de ene ruimte naar de andere te verplaatsen zonder dat dat een invloed heeft op de configuratie. Uw nummer kan worden gekoppeld aan verschillende apparaten die allemaal de in-/uitlogfunctie ondersteunen. Ontvangt u een oproep, rinkelt elk apparaat waarop u bent ingelogd.
Voor welke landen kan ik een internationaal nummer krijgen voor mijn Belgisch kantoor?
Uw internationale contacten kunnen u bellen tegen een lokaal in plaats van een internationaal tarief indien u internationale nummers (+1, +33, +44, …) gebruikt in uw Belgisch kantoor. Wij bieden internationale nummers voor meer dan 60 landen.
Kan ik mijn bestaande nummers behouden?
Ja. Uw nummers zullen worden overgedragen van uw huidige provider naar In2Cloud. Na overdracht van het nummer bespaart u tot 80% op uw gesprekskosten.
Hoe kan ik apparaten en nummers bestellen?
Om extra apparaten en nummers te bestellen, kan u contact opnemen met uw In2Cloud account manager.
Welke functies kan ik in mijn persoonlijk portaal beheren?
Uw persoonlijk portaal heeft tal van functies. Afhankelijk van de gebruiksrechten kunt u oproepen doorsturen, uw voicemailberichten personaliseren en nog veel meer. In het portaal hebt u toegang tot details over gesprekken en uw persoonlijke virtuele fax.
Kan ik mijn ISDN-abonnementen onmiddellijk beëindigen?
U kunt uw ISDN-abonnementen bij uw huidige telecomoperator beëindigen zodra alle nummers zijn overgezet naar In2Cloud. In principe duurt dit ongeveer 10 dagen en ondertussen zal onze technicus uw telefonie-infrastructuur configureren.